Перейти до основного вмісту

Завдання на 3 квітня

Завдання з української мови та Я досліджую світ на 3 квітня.
Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo.


Українська мова "Слова-помічники"


Приготуй: зошит, ручку, простий олівець, підручник.
Відкрий підручник "Українська мова" на с. 65.
Запиши у зошиті
3 квітня
Дистанційне навчання

1. Подивись відео, в якому ти дізнаєшся про службові слова, кому і навіщо вони "служать".

2. Виконай завдання № 3, с. 65.

Зроби невелику паузу, попий води.

3. Виконай завдання № 4, с. 66. Утворені словосполучення запиши.


Перевір себе

Машина на дорозі. Ложка в чашці. Книга на полиці. Міст через річку. Бджілка на квітці.

4. Прочитай вірш і дізнайся хто де живе. Завдання № 5, с. 66.

Що таке кубло? Чому у тварин різні домівки?

Прочитай вірш ще раз.

Виконай у зошиті друге завдання після твору.

Зроби перерву!
Виконай кілька фізичних вправ, попий води.


Я досліджую світ. Тиждень "США - країна винахідників"

Приготуй: альбомний аркуш, кольорові олівці чи фломастери.


Привіт! Сьогодні ми поговоримо про ... комп'ютери.
Прочитай текст на с. 77 або нижче на фото


Дай відповіді на запитання.

Де створили перший у світі комп'ютер? Де в Європі створили перший комп'ютер? Який цікавий випадок стався в Києві з Сергієм Лебедєвим?

Подивись історію змін комп'ютера.


Зроби невелику паузу, попий води.

Ти вже знаєш, що робота комп'ютера побудована на алгоритмах. В нашому житті теж є алгоритми. Наприклад, розпорядок дня - це теж алгоритм, який дозволяє нам бути здоровими, бадьорими, веселими.

Алгоритм - це то точний набір інструкцій, команд, що описують порядок дій для досягнення результату.

Уяви, що ти зустрівся з роботом, який нічого не знає про розпорядок дня.

Завдання: створи для нього алгоритм розпорядку дня. 

Запиши словами-командами, що за чим ти виконуєш, щоб бути здоровим та встигати все зробити.

Почни зі слова-команди: Прокинутись.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.