Перейти до основного вмісту

31 жовтня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Для тих, хто не був на онлайн-уроках, опубліковані всі завдання.

Я досліджую світ "Історія нашої планети"

1. Опрацюй сторінку підручника

2. Подивись відео "Еволюція материків"
3. Зошит, с. 55.
4. Збери пазли. Натисни на покликання. Яка картина утворилась?

Математика "Закріплення складу чисел 2 - 5"

1. Виконай завдання, зробивши записи в звичайному зошиті.


2. Попрацюй усно

3. Зошит, с. 31, №№ 1, 2, 3.

Українська мова "Звук [і]. Букви І і.  Тверді та м’які  приголосні звуки.  Театралізуємо"

1. Підручник, с. 41.

2. Завдання за покликанням "Утвори пари"

3. Зошит, с. 29 (друга частина).

Мистецтво "Мої захоплення. Художник, скульптор"

Фізична культура

Виконай вправи

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів