Перейти до основного вмісту

Завдання на 5 травня

Завдання з української мови, математики та Я досліджую світ на 5 травня.
Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.

Українська мова "Зв'язок слів у реченні"

Приготуй: підручник, зошит, ручку, олівець.
Напиши:
5 травня
Дистанційне навчання
1. Подивись відео "Зв'язок слів у реченні"
2. Виконай вправу № 1 та вправу № 2, с. 86 (ті речення, над якими у відео ми разом не працювали).
3. Виконай вправу № 3, с. 86.
Підказка: діаграма Венна

Зроби перерву.
Порухайся.
Попий води.

Математика "Знаходження невідомого діленого"

Приготуй: підручник, зошит, ручку.
Напиши:
5 травня
Дистанційне навчання
1. Подивись відео "Знаходження невідомого діленого"

2. Виконай завдання № 4, с. 207.
3. Розв'яжи задачу № 5, с. 207.
Зроби перерву.
Порухайся.
Попий води.
4. Розв'яжи вирази № 7, с. 208. Пригадай!


Зроби перерву.
Порухайся.
Попий води.

Я досліджую світ. Тиждень "Туристична Україна"

1. Подивись відео про Супергероїв. Який герой тобі сподобався? Чому?
2. Намалюй свого Супергероя і дай йому ім'я. Опиши його супер-сили. Чим твій Супергерой може допомогти Україні.
3. Прочитай текст, запам'ятай правила поведінки в місцях пам'яті.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.