Перейти до основного вмісту

15 грудня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Рослини і тварини взимку"

1. Вийди на прогулянку, уважно спостерігай за навколишнім.

2. Виконай завдання в зошиті на с. 48, 49.

Українська мова "Букви Ї ї, позначення  звуків [йі]"

1. Подивись відео про їжачка. Що нового ти дізнався?

2. Виконай вправу "Розрізняємо букви. Буква Ї"

3. Підручник, с. 73, завдання 2, 3.

4. Зошит, с. 56.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів