Перейти до основного вмісту

9 грудня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Вода в житті людини"

1. Дізнайся, коли треба мити руки.

4. Подивись відео "Як правильно мити руки"
5. Зошит, с. 40.
6. Намалюй малюнок "Вода"

Математика "Задачі. Повторення вивченого"

1. Виконай письмово № 1 - 3.
2. Зошит, с. 57, №№ 1 - 3.

Українська мова "Букви Ю ю, позначення  звуку [у] та  пом’якшення попереднього приголосного"

1. Підручник, с. 69.
2. Зошит, с. 51 (друга частина).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів