Перейти до основного вмісту

18 січня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Художники у театрі"

Прочитай текст, розглянь ілюстрації, дай відповіді на питання.

Математика "Числова рівність і числова нерівність"

1. Виконай усно завдання № 2, запиши у зошит завдання №№ 1 та 3.

2. Зошит, с. 9, № 1, с. 10, № 2.

Українська мова "Букви С і с. Письмо великої букви С. Текст"

1. Підручник, завдання 1 (прочитай слова та знайди підпис до малюнка).

2. Зошит, с. 2 (друга частина).

3. Підручник, завдання 2.

4. Зошит, с. 6, завдання 1.

Мистецтво "Мандруємо Європою. Ритм. знайомство з нотним записом"

Фізична культура
Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів