Перейти до основного вмісту

20 січня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Створення театру"

1. Виконай вправи "Які бувають вистави"  та "Вгадай емоцію"
2. Зошит, с. 10.

Математика "Назви компонентів та результату дії додавання"

1. Виконай усно № 1. Запам'ятай назви компонентів дії додавання.
3. Виконай письмово № 2. Назви компоненти дії додавання.
4. Виконай усно № 4.
5. Виконай письмово №№ 5 та 6.

Українська мова "Букви О і о. Письмо великої букви О. Текст і малюнки"

1. Зошит, с. 3 (друга частина). Пишемо букву О.
2. Підручник, с. 9. Прочитай та виконай завдання.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів