Перейти до основного вмісту

Завдання на 9 квітня

Завдання з української мови, математики та Я досліджую світ на 9 квітня.
Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.

Українська мова "Поняття про речення"

Підготуй: підручник, зошит, ручку.
Запиши
9 квітня
Дистанційна робота
1. Подивись відео "Що таке речення"

2. Вправу № 2 виконаємо разом з тобою усно.
Зроби перерву. 
Попий води. 
Зроби зарядку для очей.
3. Виконуємо вправу № 3. Спочатку разом зі мною, а потім самостійно в зошиті.


4. Виконуємо вправу № 4. Спочатку разом зі мною, а потім самостійно в зошиті.
Відпочинь.
Зроби кілька фізичних вправ.
Попий води.

Математика "Таблиця множення числа 4"

Підготуй: підручник, зошит, ручку.
Запиши
9 квітня
Дистанційна робота
Пригадай!

1. Відкрий підручник "Математика" на с. 193. Виконай задачу № 4.
2. Виконай завдання № 5.
Відпочинь.
Зроби кілька фізичних вправ.
Попий води.

Я досліджую світ. Тиждень "Дивовижна Канада"

1. Прочитай. Дізнайся: що означає слово "діаспора". Назви страви української національної кухні.

2. Виконай вправу "Узвар - вареники - борщ" (натисни тут).
3. Вправа "Майстер-шеф"
Ви вдома готуєте українські народні страви?
За бажанням сфотографуй це.
Можеш навіть розповісти, як її готуєте ви вдома.
Коли будеш записувати відео чи робити фото, то одягай фартух, бандану - будеш, як справжній шеф-кухар.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.