Перейти до основного вмісту

11 травня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Родинні свята та традиції"

Що святкує вся родина?
2. Що таке традиції? Чи є у вас родинні традиції? Розкажи про них?
3. Подивись мультфільм. 
Дай відповіді на питання.
  • Що готував тато свин для мами у її день народження?
  • Як допомагали Пеппа та Джордж татусеві?
  • Який був ваш найкращий подарунок на день народження?
  • Які подарунки чи сюрпризи ви готували рідним на день народження?
4. Зошит, с. 46.

Українська мова "Букви Ф і ф. Письмо великої букви Ф. Досліджуємо медіа: афіша"

Вчимося писати велику букву Ф
1. Зошит, с. 58 (друга частина).
2. Підручник, с. 77.
3. Зошит, с. 59, № 3.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.