Перейти до основного вмісту

23 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Тварини влітку"

1. Подивись відео 
2. Прочитай вірш та розглянь малюнок у підручнику. Про яких тварин йшлася мова у вірші.

3. Зошит, с. 58.
4. Виконай вправу "Знайди пару тварині"

Математика "Діаграми. Повторення вивченого" 

1. Зошит, с. 40, № 1, с. 42, №№ 3 та 4.

Українська мова "Склад. Перенос слів. Оповідання" 

1. Продовжуємо вчитись переносити слова. Прочитай правило та виконай завдання 


2. Прочитай оповідання. Чи подобається тобі ця дівчинка? Що ти думаєш про її вчинок? 



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.