Перейти до основного вмісту

24 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Рослини влітку"

1. Подивись відео 
2. Прочитай текст та розглянь зображення в підручнику. Дай відповіді на запитання. 

3. Зошит, с. 56, 57.
4. Виконай вправу "Квіти"

Математика "Повторення вивченого" 

1. Зошит, с. 43, № 1, с. 44, № 2.

Українська мова "Слова з апострофом. Оповідання" 

1. Виконай завдання 
2. Прочитай оповідання. Хто у вас хадить в магазин чи на базар?

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.