Перейти до основного вмісту

22 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Як приходить літо"

2. Розглянь малюнок у підручнику. Дай відповіді на запитання. Запам'ятай назви літніх місяців.
3. Зошит, с 61. 

Математика "Діаграми. Повторення вивченого" 

1. Зошит, с. 39, №№ 1 і 2, с. 40, №№ 3 та 4.

Українська мова "Склад. Перенос слів. Оповідання" 

1. Пам'ятаєш, в тебе не завжди поміщалось слово на рядочку в зошиті? Що з цим робити? ПЕ-РЕ-НО-СИ-ТИ слово. 
Прочитай, як можна переносити слова з рядка в рядок.  Виконай завдання.
2. Прочитай текст. Перекажи його своїм батькам.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.