Перейти до основного вмісту

16 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Україна - серце Європи"

1. Прочитай текст в підручнику. Розглянь карту та виконай завдання.
2. Подивись відео 
3. Виконай вправу "Країни-сусіди"

Математика "Розв'язування задач на знаходження невідомого відємника"

1. Розв'яжи задачу, записавши її в зошит.

2. Зошит, с. 35, № 1 та с. 36, № 2.

Українська мова "Закріплення вивченого"

1. Прочитай вірш "Моя Україна".

  • Що таке Україна для автора вірша?
  • А для тебе?
  • Якби тобі треба було б намалювати Україну, щоб ти намалював?
2. Зошит, с. 60 (спиши і допиши).

Фізична культура

Виконай свої улюблені вправи на свіжому повітрі, пограй з друзями в рухливі ігри.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.