Перейти до основного вмісту

10 травня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Якщо трапилась біда"

1. Прочитай текст у підручнику. 
2. За бажанням прочитай вірш разом з дорослими.
3. Зошит, с. 48.

Математика "Задачі на знаходження невідомого доданка у задачах про вартість"

1. Зошит, с. 31, № 1 та с. 32, № 2.

Українська мова "Букви Ф і ф. Письмо малої букви ф. Текст. Тема тексту"

Вчимося писати малу букву ф. 
1. Зошит, с. 58 (перша частина).
2. Підручник, с. 76.

Мистецтво "Метелик. Основні і похідні, теплі і холодні кольори"

Фізична культура

Вийди на свіже повітря та виконай свої улюблені вправи, пограй з друзями в рухливі ігри.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.