Перейти до основного вмісту

2 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Сміття - загроза природі"

1. Прочитай оповідання у підручнику. Дай відповіді на запитання.
2. Подивись відео. Поміркуй, що треба робити зі сміттям, яке лишається після нас?
3. Подумай, що можна зробити зі сміттям, яке після нас залишається.

Математика "Розв’язування задач різних типів з одиницями маси. Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у кілограмах" 

1. Виконай завдання №№ 1, 2 та 4 усно, №№ 3 та 6 письмово.

2. Зошит, с. 26, №№ 1 - 4.

Українська мова "Букви Ж і ж. Письмо малої букви ж. Досліджуємо медіа: журнали"

Вчимося писати малу букву ж.
1. Зошит, с. 53 (перша частина).
2. Підручник, с. 70.
3. Зошит, с. 55, № 4.

Фізична культура 

Пригадай, що ми вчилися роботи на минулому занятті. Вийди на свіже повітря і повправляйся у метанні м'яча.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.