Перейти до основного вмісту

5 травня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "День Землі"

1. Подивись відео 
2. Прочитай текст у підручнику. Дай відповіді на запитання.
3. Зошит, с. 42.

Математика "Розв’язування задач на місткість" 

1. Виконай завдання №№ 6 і 7 усно, №№ 9 і 11 письмово.
2. Зошит, с. 28.

Українська мова "Буквосполучення [дж]. Текст. Заголовок. Театралізуємо"

1. Зошит, с. 56 (друга частина).
2. Підручник, с. 73.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.