Перейти до основного вмісту

9 травня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Безпека в домі"

1. Прочитай вірш у підручнику. Дай відповіді на запитання.
2. Прочитай текст в підручнику. Уважно розглянь малюнок. Дай відповіді на запитання під ним.
3. Зошит, с. 44.
4. Подивись мультфільм. "Корисні підказки. Сам удома"

Математика "Розв’язування задач на знаходження вартості покупок. Порівняння іменованих чисел, виражених в однойменних одиницях вартості"

1. Зошит, с. 31, №№ 1 і 2.
2. Виконай вправу "Математичні перегони"

Українська мова "Букви Ч і ч. Письмо великої букви Ч. Текст. Послідовність подій. Передбачення"

Вчимося писати велику букву Ч 
1. Зошит, с. 57 (друга частина).
2. Підручник, с. 75.

Фізична культура

Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.