Перейти до основного вмісту

1 травня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Земля - наш спільний дім"

1. Подивись відео. Який з краєвидів тобі сподобався найбільше?
2. Подивись відео. Подумай, що ми можемо зробити, щоб Земля почувалась краще?
3. Виконай вправу "Планета радіє. Планета хворіє"
4. Зошит, с. 37.

Математика "Розв’язування задач різних типів з одиницями маси. Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у кілограмах"

1. Виконай завдання № 1, 2 та 4 усно, завдання №№ 3 та 5 письмово.
2. Зошит, с. 25.

Українська мова "Букви Х і х. Письмо великої букви Х. Вірш. Заголовок. Головна думка"

Вчимося писати велику букву Х. 
1. Зошит, с. 52 (друга частина).
2. Підручник, с. 69

Мистецтво "Веселкове диво. Послідовність кольорів веселки" 

Фізична культура

Виконай вправи. Подивись як правильно метати малий м'яч. В приміщенні ти можеш зробити кульку з паперу та метати її. Потім вийди на вулицю і потренуйся метати м'яч. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.