Перейти до основного вмісту

3 травня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Сортування сміття"

1. Прочитай текст у підручнику. Дай відповіді на запитання.
2. Зошит, с. 38, 39.
3. Прочитай текст у підручнику. Подумай, яке сміття можна викидати у відповідний контейнер.

Математика "Місткість. Одиниця вимірювання місткості — літр. Порівняння об’єктів за місткістю. Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у літрах"

1. Виконай завдання №№ 1 - 3 усно, № 4 письмово.
2. Зошит, с. 26, № 1, с. 27, №№ 2 - 4. 

Українська мова "Букви Ж і ж. Письмо великої букви Ж. Вірш і малюнок. Головний герой"

Вчимося писати велику букву Ж.  
1. Зошит, с. 53 (друга частина).
2. Підручник, с. 71.

Мистецтво "Веселкове диво. Музична мова"

Фізична культура

Подивись як правильно метати малий м'яч на дальність. Виконай вправи на свіжому повітрі. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.