Перейти до основного вмісту

8 травня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Моя родина"

1. Прочитай вірш у підручнику. Дай відповіді на запитання.
2. Подивись відео. Подумай, чому родина так важливо для кожного?
3. Прочитай вірш в підручнику. Які поради дають тобі батьки?
4. Зошит, с. 43.

Математика "Гроші. Паперові гроші й монети. Співвідношення між гривнею і копійками. Поняття «дорожчий-дешевший», «найдорожчий-найдешевший»" 

1. Опрацюй довідничок. 
2. Виконай завдання №№ 1 і 2 усно, № 3 письмово.
2. Зошит, с. 29 - 30.

Українська мова "Букви Ч і ч. Письмо малої букви ч. Вірш. Заголовок. Головний герой"

Вчимося писати малу букву ч. 
1. Зошит, с. 57 (перша частина).
2. Підручник, с. 74.
3. Зошит, с. 59, № 2.

Мистецтво "Свято мистецтва"

Фізична культура

На минулому тижні ми вчилися метати м'яч. Пропоную тобі вийти на свіже повітря, пометати там м'яч, побігати та пограти з друзями у рухливі ігри.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.