Перейти до основного вмісту

Завдання для виконання 5 жовтня

Завдання з української мови, математики, Я досліджую світ та мистецтва на 5 жовтня.

Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у Google Клас. Або, якщо у тебе виникають з цим проблеми, то в особисті повідомлення в Viber.

Працюй самостійно за планом або за окремим посиланням на онлайн-уроці (посилання є в захищеному Google Клас)!

Українська мова "Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи"

На виконання цих завдань у тебе 40 хвилин (наш шкільний урок).
Приготуй: підручник, зошит, ручку, словник.

Напиши:
П'яте жовтня
Дистанційне навчання
1. Прочитай текст для себе "Міфічні істоти водойм" (с. 52, вправа 1).
Почитав / прочитала? 
Про яких міфічних істот іде мова в тексті? 
Опиши їх. Як вони виглядали? 
Що робили? 
Люди їх любили чи боялися?
2. Прочитай текст для когось зі своєї сім'ї. Якщо вдома нікого, то нехай твоїм слухачем буде твій домашній улюбленець (котик, папужка, собачка чи равлик). Нехай вони теж знають про водяника, болотяника та криниць.
3. Перекажи прочитане.
4. Спиши перший абзац, вставляючи букви е чи и. Підкресли однорідні члени речення.
5. Виконай вправу 2 на с. 53.

Зроби перерву на 20 хвилин: порухайся, попий води. 

Нагодуй домашнього улюблениця - він теж працював, допомагав тобі робити українську мову.


Математика "Письмове ділення. Перевірка множенням. Задачі з табличними даними"

На виконання цих завдань у тебе 40 хвилин (наш шкільний урок).
Приготуй: підручник, зошит, ручку.

Напиши:
П'яте жовтня
Дистанційне навчання

Ми продовжуємо вчитись ділити письмово трицифрові числа на одноцифрове.

1. Подивись відео починаючи з 13 хв 33 с (для цього натисни на слова, які написано нижче).

Письмове ділення 

2. Опрацюй пояснення, що подані на с. 74, № 189.

3. Виконай завдання № 192 та задачу № 123 (с. 75).

Зроби перерву на 20 хвилин: порухайся, попий води.

Порухайся прямо у космосі 

Я досліджую світ. Тема "Розширення всесвіту"

На виконання цих завдань у тебе 40 хвилин (наш шкільний урок).

1. Прочитай текст в підручнику на с. 56
2. Переглянь відео до 1:14

3. Подумай і дай відповіді на запитання.
1) Як змінюються розміри Всесвіту?
2) Через який час слід повторити заміри, щоб дізнатися, чи розширюється Всесвіт прискорено?
3) Як можна дізнатися про те, з якими темпами розширюється Всесвіт?
4. Моделюємо розширення всесвіту.
Подивись на малюнок і виконай завдання з підручника на с. 56.
Утворення Всесвіту почалось з великого вибуху. Хочеш дізнатися про майбутнє Всесвіту?

Зроби перерву на 20 хвилин: порухайся, попий води.

Порухайся прямо у космосі 

Мистецтво "Мистецтво прибалтійських країн"

Естонський народний танець тульяк

Литовський народний танець-пісня кломпакоіс

Створи композицію "Силуети старого міста"
 




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.