Перейти до основного вмісту

20 вересня. Самостійне опрацювання

Завдання на сьогодні 20 вересня з Я досліджую світ, математики та української мови.

Я досліджую світ "Хто може бути друзями"

1. Подивись відео


2.  Переглянь мультфільм, натиснувши на це посилання  "Корисні підказки. Хлопці чи дівчата"

3. Попрацюй у зошиті на с. 19.

4. Продовжуємо далі. Послухай оповідання. Що ти думаєш про це?

Перепочинь. Виконай фізичні вправи

Математика "Наступне число. Попереднє число. Сусідні числа. Математичний диктант"

1. Переглянь відео і дізнайся про попереднє та наступне число.

2. Працюємо у зошиті на с. 30.
3. Подивись відео та дізнайся про сусідів чисел.
4. Продовжуємо працювати у зошиті на с. 30.

5. За бажанням можеш виконати вправу за посиланням (прізвище та ім'я писати не треба) 

Перепочинь. Попий водички. Виконай фізичні вправи.

Українська мова "Звук (л), (л'). Букви Л л. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання букв"

1. Знайомство з новою буквою.

2. Виконай вправу. Перейди за посиланням "Розпізнаємо букви"
3. Працюємо у зошиті

4. Працюємо у підручнику
5. Потренуйся читати склади і слова з вивченими літерами

Фізична культура. Виконай вправи



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.