Перейти до основного вмісту

31 жовтня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Для тих, хто не був на онлайн-уроках, опубліковані всі завдання.

Я досліджую світ "Історія нашої планети"

1. Опрацюй сторінку підручника

2. Подивись відео "Еволюція материків"
3. Зошит, с. 55.
4. Збери пазли. Натисни на покликання. Яка картина утворилась?

Математика "Закріплення складу чисел 2 - 5"

1. Виконай завдання, зробивши записи в звичайному зошиті.


2. Попрацюй усно

3. Зошит, с. 31, №№ 1, 2, 3.

Українська мова "Звук [і]. Букви І і.  Тверді та м’які  приголосні звуки.  Театралізуємо"

1. Підручник, с. 41.

2. Завдання за покликанням "Утвори пари"

3. Зошит, с. 29 (друга частина).

Мистецтво "Мої захоплення. Художник, скульптор"

Фізична культура

Виконай вправи

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.