Перейти до основного вмісту

22 листопада. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Товари і послуги"

1. Переглянь відео 

2. Попрацюй на с. 88 підручника. Розкажи про свої потреби.

3. Розглянь с. 89 підручника 
4. Зошит, с. 24.

Математика "Поняття «пара». Парні й непарні числа. Лічба парами"

1. Подивись відео 

2. Виконай усно завдання 1.

3. Виконай вправу "Парні і непарні числа"
4. Виконай у звичайному зошиті завдання 2 та 3. Прочитай і спробуй запам'ятати Довідничок.
5. Зошит, с. 46, №№ 1 - 4.

Українська мова "Звук [ш]. Букви Ш ш.  Вірш. Рима"

Підручник, с. 57 (читати).

Зошит, с. 43 (друга частина).

Фізична культура

Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів