Перейти до основного вмісту

30 листопада. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Тіла тварин"

1. Опрацюй підручник. Дай відповіді на питання

2. Зошит, с. 32.

Математика "Складання і розв’язування задач. Постановка запитання до задачі"

1. Виконай завдання №№ 1 - 3.

2. Виконай на вибір завдання № 4 або № 5.
3. Зошит, с. 51, №№ 1 - 3.

Українська мова "Звук [ч]. Букви Ч ч"

1. Підручник, с. 62. 

2. Зошит, с. 48 (перша частина).

Мистецтво "Зима-чарівниця. Темп. П’єса"

Послухай п'єсу Я. Степового "Сніжинки" 
Вивчи пісню Н. Май "Новорічна пісня" 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів