Перейти до основного вмісту

29 листопада. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Тіло людини"

1. Познайомся з частинами тіла людини, спробуй запам'ятати їх назви.

2. Порухайся разом з героями відео 
3. Перевір себе, як ти запам'ятав назви частин тіла. Виконай вправи.
4. Зошит, с. 33

Математика "Поняття «задача». Зв’язок умови і запитання"

1. Попрацюй у підручнику, виконай завдання №№ 3 - 5.

 Українська мова "М’який приголосний  звук [й]. Слова – назви  ознак"

1. Подивись відео "Слова - назви ознак" 

2. Підручник, с. 61.
2. Зошит, с. 45 (друга частина).

Фізична культура

Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів