Перейти до основного вмісту

Завдання для виконання 26 квітня

Завдання з української мови, математики, Я досліджую світ, мистецтва.

Якщо у тебе є паперові підручники, то працюй за ними. Якщо в тебе зараз відсутня така можливість, то ти можеш завантажити їх собі тут Підручники 4 клас

Також, я буду розміщувати уривки з підручника, де ми працюємо, на сторінках із завданнями. Успіхів! В тебе все вийде! 

Українська мова. Службові частини мови

Сьогодні будемо говорити про службові частини мови, про те, яку роль вони відіграють у мовленні.

1. Опрацюй усно Вправу 1, с. 101. Повтори, що ти вже знаєш про службові частини мови. 

2. Вправа 2 та Вправа 4, с. 102 (письмово). 

3. Вправа 6, с. 103 (письмово). 

Математика. Розв’язування практично орієнтованих задач

Ми продовжуємо розв’язувати задачі, що пов’язані з площею прямокутників. Відкрий підручник на с. 152

1. Розв’яжи задачу № 367, с. 152. 

2. Виконай завдання № 368, с. 152. Підказка на с. 136. 

3. Розв’яжи задачу № 369, с. 152. 

Я досліджую світ. Діагностувальна робота за розділом «Людина та її здоров’я»

Перевір себе за розділом «Людина та її здоров’я». Виконай завдання на с. 98 - 100.

Оціни себе самостійно. А потім нехай тебе оцінять твої близькі. 

Оцінювання:

- всі завдання виконано вірно і самостійно;

- більшу частину завдань виконано вірно і самостійно;

- завдання виконувались з допомогою;

 - завдання виконувались зі значною допомогою.  


Мистецтво. Секрети вишитого рушника

Сьогодні поговоримо про обереги, про  секрети вишитого рушника.

1. Опрацюйте матеріал на с. 108 - 109. Виконай завдання: створи стилізоване зображення, яке можна вишити на рушнику. 


Про рушники складено багато пісень, з ними виконують танці. 

2. Послухай “Пісню про рушник” 

3. Подивись танець з рушниками 

4. Розучі пісню “Де шукати кольори?”  


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.