Перейти до основного вмісту

Завдання для виконання 28 квітня

 Завдання з української мови, математики, Я досліджую світ, інформатики, англійської мови, фізичної культури.

Якщо у тебе є паперові підручники, то працюй за ними. Якщо в тебе зараз відсутня така можливість, то ти можеш завантажити їх собі тут Підручники 4 клас

Також, я буду розміщувати уривки з підручника, де ми працюємо, на сторінках із завданнями. 

Успіхів! У тебе все вийде! 

Українська мова. Розвиток мовлення. Текст-розповідь із елементами опису

Сьогодні складаємо розповідь про пригоди білих ведмедів та золотої рибки.

1. Відкрий підручник на с. 105.

2. Працюй за планом поданим у підручнику. 


Математика. Діагностувальна робота.

Перевір себе. Як ти засвоїв / засвоїла вивчену тему.

1. Прочитай. Запиши величини у порядку зростання. 

2. Виконай перетворення. 


3. Розв’яжи задачі.

(*Для діагностичної роботи використані матеріали з сайту https://vseosvita.ua/user/id92084/library. Автор Гігера С.А.)

Я досліджую світ. Складні механізми

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 105. Чому ці механізми називають складними? З яких простих механізмів складаються складні? 


2. Виконай інтерактивну онлайн-вправу "Прості та складні механізми"

Інформатика. Алгоритми і програмування. Види алгоритмів.

Сьогодні будемо говорити про алгоритми і програмування.

1. Дізнайся про види алгоритми, команди і виконавців на с. 143. 

2. Що таке лінійні алгоритми, с. 144. 

3. Алгоритми з умовами, с. 145. 

4. Складаємо блок-схеми, с. 146. 

5. Циклічні алгоритми, с. 147. 

6. Ігри і стратегії успіху, с. 148. 

Англійська мова. У ЛІКАРНІ

1. Пригадайте слова з минулого уроку ( виконайте кожне завдання ТРИ рази, щоб запам`ятати слова)

Вправа 1

Вправа 2

Вправа 3

РОЗВАЖАЙТЕСЬ :)

Фізична культура

Виконай вправи

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.