Перейти до основного вмісту

Завдання для виконання 27 квітня

 Завдання з української мови, математики, Я досліджую світ, англійської мови та фізичної культури.

Якщо у тебе є паперові підручники, то працюй за ними. Якщо в тебе зараз відсутня така можливість, то ти можеш завантажити їх собі тут Підручники 4 клас

Також, я буду розміщувати уривки з підручника, де ми працюємо, на сторінках із завданнями. Успіхів! В тебе все вийде! 

Українська мова. Вигук

Сьогодні продовжуємо говорити роль вигуків у мовленні.

1. Прочитай 3 рази правило, що на  с. 103,  і перекажи його своїми словами.

2. Виконай усно Вправу 1, с. 103. 

3. Вправа 2, с. 103 (письмово).  

4. Прочитай 3 рази правило, що на  с. 104,  і перекажи його своїми словами.

5. Застосуй це правило на практиці, виконуючи Вправу 4, с. 104.

6. Для чого потрібні вигуки у мовленні ти зрозумієш, коли виконаєш Вправу  5, с. 104. 

Математика. Розв’язування практично орієнтованих задач

Ми продовжуємо розв’язувати задачі, що пов’язані з площею прямокутників.

Відкрий підручник на с. 159

1. Розв’яжи задачу № 390, с. 159.

2. Розв’яжи задачі № 391 та № 392, с. 160. 

Я досліджую світ. Історія простих механізмів (виготовляємо модель колодязя)

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 102, щоб дізнатися, що ми будемо робити цього тижня. 

2. Познайомся з інформацією у підручнику на с. 103 і розглянь стрічку часу на с. 102-103. 

3. Подивись відео "Механізми" 

4. Виготов модель колодязя за інструкцією, с. 104. 

Англійська мова. У лікарні

1. Подивіться відео, повторюйте слова, які означають назви хвороб 


2. Запишіть ці слова у зошит:

- headache

- stomach ache

- earache

- toothache

- sore throat

- cough

Фізична культура

Виконай вправи

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.