Перейти до основного вмісту

2 грудня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Як запобігти плоскостопості"

1. Опрацюй сторінку підручника 

2. Виконай вправи для запобігання плоскостопості 
3. Зошит, с. 31, 35.

Математика "Складання і розв’язування задач"

1. Виконай завдання 1 - 4.

2. Зошит, с. 52, № 1, с. 53, № 2.

Українська мова "Букви Щ щ, позначення  ними звуків [шч]"

1. Підручник, с. 64.
2. Зошит, с. 49 (перша частина).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.