Перейти до основного вмісту

20 грудня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Календар зимових свят"

Дізнайся більше про зимові свята 

Переглянь відео та перевір себе 
Зошит, с. 51

Математика "Читання прикладів. Задачі"

Виконай завдання №№ 1 - 3.

Зошит (третя частина), с. 5.

Українська мова "Звук [ц], [ц′]. Букви Ц ц.  Текст. Тема тексту.  Передбачення. Театралізуємо"

Підручник, с. 75: 

- прочитай склади з буквою ц;

- виконай завдання № 1;

- виконай інтерактивну вправу "Буква Ц. Поєднай слово і малюнок";

- прочитай текст завдання № 2. Про що він? Яка його тема? Як ти думаєш, що буде далі?

Зошит, с. 57 (друга частина)
Хочеш дізнатися як винайшли цукерку? Подивись відео 

Фізична культура

Виконай вправи 



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.