Перейти до основного вмісту

5 грудня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Я досліджую світ "Де живе вода"

1. Проведи досліди 

Дослід 1. Розламайте листочок і стебло рослини, що на вашому столі, стисніть їх трішки. Що ви помітили? Стисніть легенько овочі/фрукти. Що відбулося?

«У рослинах, овочах і фруктах теж є вода, але ми її не бачимо».

Дослід 2. Дихніть на дзеркальце. Що ви помітили на склі? (Крапельки води.) Про що свідчить поява крапельок води? (Що вода є всередині нас.)

 «Вода є всередині нашого тіла».

2. Опрацюй сторінку підручника 
3. Зошит, с. 36.

Математика "Збільшення та зменшення числа"

1. Опрацюй сторінки підручника: с. 97, № 1, с.98 №№ 2, 3, 4 (усно); с. 98, №№ 4, 5 запиши в звичайний зошит.

2. Зошит, с. 54, № 1, с. 55, № 2.

Українська мова "Букви Щ щ. Вірш.  Прислів’я"

1. Підручник, с. 65. 

2. Зошит, с. 49 (друга частина).

3. Подивись відео про дощик. 

Мистецтво "Зустрічаємо Новий рік. Свято Нового року. Форма, декор"

Фізична культура

Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.