Перейти до основного вмісту

1 лютого. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Професії минулого та майбутнього"

1. Прочитай текст і розглянь зображення.

2. Виконай вправу "Минуле чи майбутнє"

3. Зошит, с. 21, 22.

Математика "Кут. Моделювання кутів із підручного матеріалу"

1. Виконай усно №№ 1 - 5.

2. Зошит, с. 18, № 1 та с. 19, №№ 2, 3.

3. Виконай письмово № 6.


Українська мова "Букви М і м. Письмо великої букви М. Казка. Тема казки. Передбачення"

Вчимося писати велику букву М. 

1. Зошит, с. 9 (друга частина).

2. Підручник, с. 17.

Мистецтво "Професії в кіномистецтві. Оркестр, диригент"

Фізична культура

Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів