Перейти до основного вмісту

8 лютого. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Комп’ютерні ігри"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику

2.  Запам'ятай правила поведінки в Інтернеті, щоб з тобою не сталося такої біди як з Петриком 
3. Зошит, с. 30 та 31.

Математика "Просторові фігури: куб, піраміда, куля, циліндр, конус"

1. Ознайомся з довідничком. Запам'ятай назви геометричних тіл.
2. Виконай усно завдання №№ 1 - 3.

3. Зошит, с. 21 - 22, завдання №№ 1 та 2.

Українська мова "Апостроф. Читання та письмо слів з апострофом. Текст. Тема тексту"

1. Підручник, с. 22.
2. Зошит, с. 14.

Мистецтво "Мистецтво і техніка. Електронна музика, синтезатор, рингтон. Ноти в межах І октави"

Фізична культура

Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів