Перейти до основного вмісту

14 лютого. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Транспорт у повітрі"

1. Подивись відео і дізнайся більше про повітряні кулі. 
2. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику. Дай відповіді на питання.
3. Зошит, с. 38 та 39.
4. Зроби паперовий літачок, як у відео. 

Математика "Розв’язування задач, які містять одиниці довжини. Побудова відрізків. Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах"

1. Виконай письмово №№ 2 - 5.

2. Зошит, с. 29, №№ 1 та 2.

Українська мова "Букви К і к. Письмо малої букви к. Речення і малюнок"

Вчимося писати малу букву к

1. Зошит, с. 17 (перша частина)
2. Підручник, с. 26.
3. Зошит, с. 20, № 2.

Фізична культура

Виконай вправи 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів