Перейти до основного вмісту

9 лютого. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Інтелектуальні ігри"

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику. Дай відповіді на запитання.
2. Подивись відео. А тобі доводилося грати в такі ігри?

3. Зошит, с. 28, 29.

Математика "Закріплення вивченого про геометричні фігури"

1. Виконай усно №№ 3 - 5.
2. Виконай вправу "Геометричні тіла та фігури"
3. Зошит, с. 24, №№ 1 - 3, та с. 25, № 4.

Українська мова "Апостроф. Читання та письмо слів з апострофом. Правопис імен. Театралізуємо"

1. Підручник, с. 23, завдання № 1.
2. Зошит, с. 15, завдання № 1.
3. Підручник, с. 23, завдання №№ 2 та 3.
А скільки в тобі імен?
3. Зошит, с. 15, завдання №№ 2 та 3.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів