Перейти до основного вмісту

1 березня. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Природа нашого краю"

1. Подивись відео про природу нашої України. 
2. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику. Дай відповіді на запитання із підручника.

3. Зошит, с. 45, 50.

Математика "Лічильна одиниця — десяток. Лічба десятками. Круглі числа"

1. Виконай усно завдання №№ 1 - 7.
2. Зошит, с. 32, № 1 та 2, с. 33, № 3.

Українська мова "Букви Ї та ї. Письмо великої букви Ї. Вірш. Головний герой. Послідовність подій"

Вчимося писати велику букву Ї 
1. Зошит, с. 19 (друга частина).
2. Підручник, с. 31.

Мистецтво "Світ тварин у мистецтві" 

Фізична культура

Виконай вправи. Пострибаємо?

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів