Перейти до основного вмісту

17 лютого. Самостійне опрацювання

Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Я досліджую світ "Ми - водії"

1. Намалюй свій улюблений вид транспорту.
2. Зошит, с. 34 - 42.

Математика "Додавання і віднімання іменованих чисел. Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах та дециметрах. Розв’язування задач, які містять одиниці довжини" 

1. Виконай усно № 1 та 7.
2. Виконай письмово №№ 3, 4 та 6.
2. Зошит, с. 30, № 1 та с. 31, № 2.

Українська мова "Букви І та і. Письмо великої букви І. Текст. Зачин, головна частина, кінцівка. Передбачення"

Вчимося писати велику букву І
1. Зошит, с. 18 (друга частина).
2. Підручник, с. 29.
3. Зошит, с. 21, № 3.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів