Перейти до основного вмісту

28 лютого. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути. 

Математика "Порівняння іменованих чисел. Розв'язування задач" 

1. Виконай письмово № 3, с. 154.
2. Виконай письмово № 4, с. 154 та №  6, с. 156.
3. Розв'яжи задачі №№ 6 та 7.
4. Зошит, с. 31, № 1 та с. 32, № 2.

Українська мова "Букви Ї та ї. Письмо малої букви ї. Слова, які називають один/багато предметів"

Вчимося писати малу букву ї 
1. Зошит, с. 19 (перша частина).
2. Підручник, с. 30.
3. Зошит, с. 21, № 4.

Фізична культура

Пострибаємо?! 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Діагностична робота. Читання мовчки

Прочитай уважно текст. Дай відповіді на запитання.  Успіхів!  Матеріал з сайту educ. com. ua

Веб-сервіс для створення ребусів

Дуже цікавий ресурс, який може стати у пригоді вчителям - україномовний генератор ребусів. Ви задаєте будь-яке слово і програма створює для вас ребус. Причому ребуси генеруються різної складності, як для дітей, так і для дорослих. Ребуси також створюються англійською та російською мовами. Генератор ребусів