Перейти до основного вмісту

Завдання для виконання 1 лютого

 Завдання з української мови, математики, Я досліджую світ та мистецтва на 1 лютого.

Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у Google Клас. Або, якщо у тебе виникають з цим проблеми, то в особисті повідомлення в Viber.

Працюй самостійно за планом або за окремим посиланням на онлайн-уроці (посилання є в захищеному Google Клас)!

Українська мова. "Сторінка письменниці. Леся Українка"

1. Працюємо разом на онлайн-уроці, починаємо зі  с. 39. Сьогодні говоримо про життя і творчість Лесі Українки.
2. Прочитай 2 рази текст "Леся Українка — легендарна зірка". Вправа 1, с. 38. Один раз для себе, другий раз для когось. 
3. Дізнайся більше про Лесю Українку. Подивись відео "Обличчя української історії. Леся Українка"


4. Вправа 2, с. 40. 
Завдання: вивчити вірш напам'ять (якщо не весь, то 8 рядочків точно):
  • прочитай  для себе 3 рази вірш-сонет Лесі Українки повністю;
  • розділи вірш на частини по 2 рядочки;
  • вчи сонет частинами;
  • коли вивчив одну частину, переходь до наступної.
 Пам'ятай про виразність!
3. Запиши відео і надішли.

Математика. "Порівняння різних типів задач на рух"

Запиши в зошиті 
Перше лютого 
Дистанційне навчання
1. Працюємо разом на онлайн-уроці. Починаємо на с. 42 підручника.
2. Розв'яжи задачі № 86 (4 - 6), с. 42.
Задача 86 (4). Підказка: спочатку знайди швидкість віддалення.
Задача 86 (5). Підказка: спочатку знайди швидкість віддалення.
Задача 86 (6). Підказка: спочатку знайди швидкість зближення.
Тобі допоможе довідничок на с. 44.
3. Самостійно виконай № 89, с. 44. 
Пам'ятай: спочатку запиши вираз повністю, а потім розв'язуй ПИСЬМОВО діями.
4. Сфотографуй виконані завдання і надішли для перевірки.

Я досліджую світ.  "Конституція України"

Сьогодні ми будемо говорити про Конституцію України
1. Прочитай текст, що на с. 30.
2. Подивись відео "Конституція України для дітей"


3. Розглянь інфографіку, що на с. 30.
4. Дай відповіді на запитання с. 30.
5. Виконай завдання "Конституція України".

Мистецтво. Веселий цирк. І частина

Хочеш порозважатися? А цирк тобі подобається? 
Тож вирушаємо у цирк!
1. Прочитай текст про цирк.



2. Створи на вибір:
  • об'ємну фігуру циркового артиста;
  • аплікацію циркового артиста;
  • намалюй циркового артиста.

Мистецтво. Веселий цирк. ІІ частина

Чи був / була ти колись у цирку? А у цирку на воді? Чи на льоду?  Вирушаймо на циркові вистави.
1. Переглянь фрагменти циркових шоу.




2. Поспіваємо разом. Виконай пісню "Вітерець".


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.