Перейти до основного вмісту

Завдання для виконання 4 лютого

 Завдання з української мови, математики та Я досліджую світ. 

Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у Google Клас. Або, якщо у тебе виникають з цим проблеми, то в особисті повідомлення в Viber.

Працюй самостійно за планом, що подано нижче, або за окремим посиланням на онлайн-уроці (посилання є в захищеному Google Клас)!

Правопис числівників

Напиши в зошиті
Четверте лютого
Дистанційне навчання
Працюємо разом на онлайн-уроці, починаємо зі  с. 46. Продовжуємо говорити про числівник як самостійну частину мови та вчимося правильно записувати числівники.
1. Вправа 1, с. 46 (усно). Під час складання розповіді обов'язково використовуй числівники, що подано в таблиці.
У наступних вправах переказуй тексти усно. Всі інші завдання виконуй письмово.
2. Вправа 2, с. 47.
4.  Вправа 3, с. 47, включаючи завдання на вибір.
5. Сфотографуй та надішли виконані завдання.

Діагностична робота

Напиши в зошиті
Четверте лютого
Діагностична робота
Сьогодні ти працюєш самостійно. Виконуєш діагностичну роботу.
1. Обчисли письмово
11 052 : 36
4 088 : 584
1 258 · 305
898 020 : 6 -  99 · 105
2. Прочитай задачу. Обери правильний спосіб її розв'язання і запиши пояснення до дій.


3. Розв'яжи рівняння з перевіркою.
х : 102 = 34 567 - 30 027
у + 360 · 40 = 17 305
4. Сфотографуй виконане і надішли. 

Волонтерський рух. 

Сьогодні ми будемо говорити про волонтерів і волонтерський рух.
1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 34.
Подумай і дай відповіді на запитання.
  • Чим волонтери допомагали захисникам?
  • Хто заснував волонтерський рух "Госпітальєри"?
2. Дізнайся більше про історію України.


3. Учні/учениці, в кого є зошити для діагностичних робіт відкривають тему "Україна – незалежна держава" і виконують завдання в зошиті.
Учні / учениці, які не мають вдома цих зошитів виконують завдання  №1-5 із підручника на с. 35.
4. Сфотографуй виконане і надішли.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.