Перейти до основного вмісту

Завдання для виконання 2 лютого

 Завдання з української мови, математики, Я досліджую світ. 

Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у Google Клас. Або, якщо у тебе виникають з цим проблеми, то в особисті повідомлення в Viber.

Працюй самостійно за планом або за окремим посиланням на онлайн-уроці (посилання є в захищеному Google Клас)!

Числівник як самостійна частина мови

Напиши в зошиті
Друге лютого
Дистанційне навчання
1. Працюємо разом на онлайн-уроці, починаємо зі  с. 41. Сьогодні будемо говорити про числівник як самостійну частину мови.
2. Прочитай три рази правило, що на с. 41 і перекажи його своїми словами. 
То що таке числівник?
3. Виконай дві онлайн вправи "Числівник (4 клас)" за посиланням нижче.
Тільки якщо ти їх виконав / виконала, то можеш рухатися далі.
4. Виконай письмово у зошиті вправу 3, с. 42.
5. Виконай письмово у зошиті вправу 4, с. 42.
6. Сфотографуй свою роботу і надішли.

Випадки множення на дво- і трицифрове числа, коли в записі множників є нулі

Запиши в зошиті 
Друге лютого 
Дистанційне навчання
1. Працюємо разом на онлайн-уроці. Починаємо на с. 45 підручника.
2. Розв'язуємо завдання № 95, с. 45.
3. Вчимось множити на дво- і трицифрове числа, коли в записі множників є нулі. Завдання 96, с. 46.
Додаткове пояснення дивись у відео "Множення на трицифрове число, коли воно містить нуль"


4. Обчисли письмово № 100, с. 47.
5. Сфотографуй виконані завдання і надішли для перевірки.

Адміністративний поділ України

Сьогодні ми будемо говорити про адміністративний поділ України.
1. Прочитай текст,  що на с. 31.
2. Подивись відео "Цікаві факти про кожну область України"


3. Розглянь карту України  і знайди на ній нашу Луганську область. Назви області, з якими вона межує.
4. Виконай онлайн-вправу "Читаємо карти" і перевір як ти орієнтуєшся на карті України. Допоможе виконувати завдання карта, що є у підручнику.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.