Перейти до основного вмісту

Завдання для виконання 9 лютого

 Завдання з української мови, математики, Я досліджую світ, мистецтво. 

Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у Google Клас. Або, якщо у тебе виникають з цим проблеми, то в особисті повідомлення в Viber.

Працюй самостійно за планом, що подано нижче, або за окремим посиланням на онлайн-уроці (посилання є в захищеному Google Клас)!

Займенник. Особові займенники

Напиши в зошиті
Дев'яте лютого
Дистанційне навчання
Працюємо разом на онлайн-уроці, починаємо зі  с. 50. 
Сьогодні познайомимось з новою частиною мови - займенником. Дізнаємось, що таке особові займенники і чому їх так називають. 
1. Запам'ятай правило, що на с. 50 підручника. Для цього прочитай його 3 рази і перекажи своїми словами.
2. Опрацюй інфографіку "Займенники відповідають на питання"
3. Виконай усно вправу 1, с. 50. 
4. Виконай письмово вправу 2, с. 50:
- спиши будь-які три речення в зошит, визнач особу і число займенників;
- напиши про себе три факти й один фейк за посиланням "Правда чи фейк?" Попроси друзів назвати фейк.
5. Виконай вправу 5, с. 51.
6. Сфотографуй та надішли виконані завдання.

Вправляння у розв’язуванні складених рівнянь із поясненням

Напиши в зошиті
Дев'яте лютого 
Дистанційне навчання
Працюємо разом на онлайн-уроці. Починаємо на с. 54 підручника.
1. Рівняння   № 125 (1), с. 54.
2. Рівняння № 129, с. 56.
3. Рівняння № 125 (2), с. 54
4. Сфотографуй виконані завдання і надішли для перевірки.

Як реалізувати проєкт

Ми продовжимо досліджувати Україну і сьогодні ми будемо досліджувати, що люди можуть змінити в своєму населеному пункті власними силами, з'ясуємо, чому це важливо.
1. Подивись відео "Кращі практики. Доброслав" і дізнайся, як кожен може змінити життя своєї громади.
Які проєкти було реалізовано у Доброславській громаді?
Для кого створено ці проєкти?
2. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 40.
Що можуть зробити учні для реконструкції стадіону?
Що мають зробити представники територіальної громади для реконструкції стадіону? Скільки часу, на твою думку, потрібно для реалізації цього проєкту?


3. Проаналізуй проблеми своєї громади, знайди ті, які можна вирішити своїми силами. Опиши свій проєкт в "Наш проєкт".

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.