Перейти до основного вмісту

Завдання для виконання 3 лютого

 Завдання з української мови, математики, інформатики та Я досліджую світ. 

Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у Google Клас. Або, якщо у тебе виникають з цим проблеми, то в особисті повідомлення в Viber.

Працюй самостійно за планом або за окремим посиланням на онлайн-уроці (посилання є в захищеному Google Клас)!

Правопис числівників

Напиши в зошиті
Третє лютого
Дистанційне навчання
Працюємо разом на онлайн-уроці, починаємо зі  с. 43. Продовжуємо говорити про числівник як самостійну частину мови та вчимося правильно записувати числівники.
1. Повтори правило, що на с. 41 і перекажи його своїми словами.  То що таке числівник?
2. Виконай  онлайн вправу  "Числівник".
4. Виконай письмово у зошиті вправу 1, с. 43. 
5. Відредагуй речення, с. 43.
6. Прочитай 3 рази текст "Чорна кішка, або магічне число сім".
7. Перекажи прочитаний твір.
8. Сфотографуй та надішли виконані завдання.


Удосконалення обчислювальних навичок письмового множення і ділення. Задачі на рух на знаходження невідомих за двома різницями

Запиши в зошиті 
Третє лютого 
Дистанційне навчання
1. Працюємо разом на онлайн-уроці. Починаємо на с. 48 підручника.
2. Розв'язуємо задачу на рух № 106, с. 48.
3. Розв'язуємо задачу № 108, с. 48.
4. Розв'язуємо рівняння № 109, с. 49.
5. Розв'яжи самостійно № 115, с. 50
6. Сфотографуй виконані завдання і надішли для перевірки.

Як українці захищали право на вибір. Революція гідності

Сьогодні ми будемо говорити про право кожного на вільний вибір, про періоди в історії України, коли люди ставали на захист своєї гідності, захищали свої права, записані у Конституції України.

Працюємо разом на онлайн-уроці або самостійно за планом.

1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 32.
2. Дай відповіді на питання на с. 32.
3. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 33.
4. Подумай і дай відповіді на запитання.
  • Що стало приводом до початку Революції гідності?
  • Хто першими вийшли на мирний мітинг?
  • Що зробила Росія, скориставшись складною ситуацією в Україні?

Створення графічних моделей

Сьогодні продовжуємо говорити про можливості графічного редактора Paint.
1. Опрацюй с. 107 підручника.
2. Виконай онлайн-вправу за посиланням.
3. Виконай практичне завдання на комп'ютері с. 107 (якщо у тебе є така можливість).
4. Сфотографуй і надішли роботу.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.