Перейти до основного вмісту

Завдання для виконання 7 лютого

 Завдання з української мови, математики та Я досліджую світ. 

Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у Google Клас. Або, якщо у тебе виникають з цим проблеми, то в особисті повідомлення в Viber.

Працюй самостійно за планом, що подано нижче, або за окремим посиланням на онлайн-уроці (посилання є в захищеному Google Клас)!

Правопис числівників 11–20

Напиши в зошиті
Сьоме лютого
Дистанційне навчання
Працюємо разом на онлайн-уроці, починаємо зі  с. 48. Продовжуємо говорити про числівник як самостійну частину мови та вчимося правильно записувати числівники.
1. Вправа 1, с. 48. 
2. Вправа 2, с. 48.
3. Виконай самостійно Вправа 3, с. 48.
4. Сфотографуй та надішли виконані завдання.

Рівняння, у якому один із компонентів дії є виразом зі змінною

Запиши в зошиті 
Сьоме лютого 
Дистанційне навчання
Працюємо разом на онлайн-уроці. Починаємо на с. 51 підручника.
1. Вчимося розв'язувати рівняння за  № 116, с. 51.
3. Розв'язуємо рівняння № 117, с. 51.
4. Сфотографуй виконані завдання і надішли для перевірки.
Нижче ти знайдеш відео, у яких пояснюють як розв'язувати ускладнені рівняння.




Історія рідного краю

Назвіть вулицю, на якій ви проживаєте. Відмітьте свою вулицю на карті "Де ти живеш".
Ви назвали вулиці, на яких проживаєте. Ці вулиці — це частина нашого рідного міста. Цього тижня ми продовжимо досліджувати Україну і поговоримо про наш рідний край, про нашу Луганську область.
1. Прочитай текст і розглянь інфографіку в підручнику на с. 37 (якщо підручника не має, то за малюнком нижче).


Подумай і дай відповіді на запитання.
Скільки років виповнилося Коростеню поточного року?
2. Дізнайся більше про історію свого міста. Створи свою стрічку часу м. Кремінної, сфотографуй і надішли.
В цьому тобі допоможе "Стрічка часу Кремінної". 
Також можуть стати у нагоді і інші сайти.
Скільки років виповнилося Кремінній поточного року?
3. Сфотографуй виконане і надішли.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.