Перейти до основного вмісту

Завдання для виконання 10 травня

Завдання з української мови, математики, Я досліджую світ та мистецтва.

Якщо у тебе є паперові підручники, то працюй за ними. Якщо в тебе зараз відсутня така можливість, то ти можеш завантажити їх собі тут Підручники 4 клас

Також, я буду розміщувати уривки з підручника, де ми працюємо, на сторінках із завданнями. 

Успіхів! У тебе все вийде! 

Українська мова. Складне речення 

Сьогодні ми продовжимо говорити про складне речення.

1. Розгорни підручник на с. 116. Три рази перечитай правило (після вправи 3), потім розкажи його своїми словами.

2. Виконай вправу 4, с. 116.

3. Подивись відео про Марію Примаченко 

4. Виконай вправу 5, с. 117. Прочитай текст про Марію Приймаченко. Склади розповідь про картину Марії Приймаченко, що зображена в підручнику. 

Математика. Знаходження числа за його дробом

Продовжуємо говорити про дроби, вчимось розв’язувати задачі на знаходження числа за його дробом. 

Розгорни підручник на с. 178.

1. Три рази прочитай Довідничок, що на с. 178. Перекажи його.

2. Виконай завдання № 457, с. 178.

3. Розв’яжи задачі № 459 та № 460, с. 179. 

Я досліджую світ. Природні небезпеки і небезпеки, створеними людьми

Продовжуємо говорити про твою безпеку.

1. Опрацюй інформацію на с. 122.  

2. Виконай інтерактивну вправу “Небезпеки природні та створені людьми” 

3. Подивись відео “Повені” 

4. Я впевнена, що ти пам'ятаєш про мінну безпеку. В тебе навіть ціла книжка про це є. Та все одно, подивись ще раз відео “Як поводитись при виявленні підозрілих предметів” 

Мистецтво. Майстри-віртуози

1. Прочитай інформацію про ковалів та ковальство. Створи свій ескіз. 

2. Пам’ятаєш? В нашій Кремінній теж є такий витвір мистецтва - міст через річку Красна 


3. Розучі пісню “Ми - нащадки козаків” 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.