Перейти до основного вмісту

Завдання для виконання 3 травня

 Завдання з української мови, математики, Я досліджую світ та мистецтва.

Якщо у тебе є паперові підручники, то працюй за ними. Якщо в тебе зараз відсутня така можливість, то ти можеш завантажити їх собі тут Підручники 4 клас

Також, я буду розміщувати уривки з підручника, де ми працюємо, на сторінках із завданнями. 

Успіхів! У тебе все вийде! 

Українська мова. Словосполучення і речення 

Продовжуємо говорити про словосполучення і речення.

Розгорни підручник на с. 107. 

1. Виконай вправу 5, с. 107. Чи хотів би / хотіла б ти прочитати цю книгу? Зараз ця нагода тобі випаде. 

2. Прочитай уривок з книги, с. 107 - 109. Дай усно відповіді на запитання. 



3. Запиши “Дев’ять Правил Поваги”, перефразовуючи / замінюючи  “Дев’ять Правил Поганців”. За якими правилами ти хотів / хотіла б жити?  

Математика. Дроби, які дорівнюють одиниці. Ілюстрування дробів за допомогою відрізків.

Продовжуємо говорити про дроби, записувати та ілюструвати дроби. Розгорни підручник на с. 166.

1. Виконай завдання № 413, с. 166.

2. Прочитай Довідничок, с. 166. Запам’ятай його. 

3. Виконай завдання № 414 та № 415, с. 167. 

Я досліджую світ. Історія матеріалів

1. Дізнайся, що таке матеріали на с. 113.  Розглянь стрічку часу на с. 112 - 113. 


2. Виконай інтерактивну вправу “Що з чого зроблено?”

3. Виконай вправи “Матеріали та їх властивості”:

Вправа 1 

Вправа 2  

Мистецтво. Кольорове диво.

1. Поговоримо про справжнє кольорове диво - українські килими. 


2. Музика - теж має свої кольори. Послухай музичний твір, створений українським композитором М.Ревуцьким Симфонія № 2 (уривки). 

3. Коли будеш читати, створювати свій орнамент, то виконуй вже знайому тобі пісню “Де шукати кольори?”  

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.