Перейти до основного вмісту

Завдання для виконання 16 травня

Завдання з української мови, математики, Я досліджую світ, фізичної культури.

Якщо у тебе є паперові підручники, то працюй за ними. Якщо в тебе зараз відсутня така можливість, то ти можеш завантажити їх собі тут Підручники 4 клас

Також, я буду розміщувати уривки з підручника, де ми працюємо, на сторінках із завданнями. 

Успіхів! У тебе все вийде! 

Українська мова. Текст-розповідь.

Сьогодні будемо говорити про текст-розповідь. 

Розгорни підручник на с. 120. 

1. Вправа 1, с. 120. Створи карту знань про текст-розповідь 

2. Вправа 2, с. 120. Прочитай оповідання Катерини Бабкіної “Мсьє Жак та квітнева риба”. 


3. Зроби рибку з побажаннями для своєї вчительки.

Математика. Розв’язування задач за допомогою відрізків

Продовжуємо розв’язувати задачі, коротка умова яких, проілюстрована відрізками.

Розгорни підручник на с. 188.

1. Розв’яжи задачі № 486 та № 487, с. 188. 

2. Розв'яжи задачу № 489, с. 189. 

Я досліджую світ. Безпека у громадських місцях. Безпека у натовпі.

Сьогодні поговоримо про безпеку у громадських місцях, а саме про безпеку у натовпі.

1. Опрацюй інформацію “Багатолюдні місця” на с. 129. 

2. Подивись відео “Правила поведінки у натовпі” 

Запам’ятай ці правила!

3. Подивись відео “Експеримент з натовпом” 

4. Виконай інтерактивну вправу 

Фізична культура

Добрий день! Виконай руханку! 

Намалюй малюнок на тему :"Спорт-це модно"

Успіхів 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.