Перейти до основного вмісту

Завдання для виконання 17 травня

Завдання з української мови, математики, Я досліджую світ та мистецтва.

Якщо у тебе є паперові підручники, то працюй за ними. Якщо в тебе зараз відсутня така можливість, то ти можеш завантажити їх собі тут Підручники 4 клас

Також, я буду розміщувати уривки з підручника, де ми працюємо, на сторінках із завданнями. 

Успіхів! У тебе все вийде!

Українська мова. Текст-розповідь.

Розгорни підручник на с. 120. 
1. Пригадай, що ти знаєш про текст-розповідь за створеною вчора картою знань 
2. Вправа 2, с. 120. Перечитай ще раз оповідання Катерини Бабкіної “Мсьє Жак та квітнева риба” (текст в уроці української мови 15 травня). Доведи, що це оповідання - це текст-розповідь. 
3. Зроби стислий письмовий переказ тексту за лінією часу, що на с. 123. 

Математика. Діаграми

Вчимось розв’язувати задачі за допомогою діаграм.
Розгорни підручник на с. 192.
1. Виконай усно завдання № 500, с. 192. 
2. Виконай усно завдання № 501, с. 193. 
3. Виконай письмово завдання № 502, с. 194. 

Я досліджую світ. Небезпека тероризму

Сьогодні поговоримо про небезпеку тероризму та дії у випадку виникнення терористичної загрози.
1. Послухай вірш 

Дай відповіді на запитання
Як ти думаєш, про які знахідки йде мова?
В чому може бути їх небезпека?
Що потрібно зробити, коли бачиш таку знахідку?
2. Опрацюй інформацію “Небезпека тероризму” на с. 130.  

3. Подивись відео “Мінна безпека” 

“Безпечні канікули” 

“Лісовий скарб” 

“Повітряний змій” 

“Сигнал повітряної тривоги” 

Мистецтво. Козацька звитяга

Сьогодні поговоримо про наших пращурів - козаків, про їх звитягу.
1. Познайомся з інформацією, що подана в підручнику. Створи свою “Козацьку емблему” 

2. Послухай історичні народні пісні
“Ой на горі та женці жнуть” 
“Пісня про Байду” 

3. Виконай пісню “Ми - нащадки козаків” 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.