Перейти до основного вмісту

Завдання для виконання 5 травня

 Завдання з української мови, математики, Я досліджую світ, інформатики та фізичної культури.

Якщо у тебе є паперові підручники, то працюй за ними. Якщо в тебе зараз відсутня така можливість, то ти можеш завантажити їх собі тут Підручники 4 клас

Також, я буду розміщувати уривки з підручника, де ми працюємо, на сторінках із завданнями. 

Успіхів! У тебе все вийде!

Українська мова. Однорідні члени речення 

Продовжуємо говорити про однорідні члени речення. 

Розгорни підручник на с. 111. 

1. Прочитай 3 раз правило, що на с. 111. Повтори його своїми словами.

2. Виконай вправу 2, с. 111.

3. Вправа 3, с. 111. Прочитай уривок з повісті Астрід Ліндгрен “Пеппі Довгапанчоха”. Дай усно відповіді на питання після тексту. Розкажи про Пеппі за схемою, що подана у підручнику на с. 115. А на наступному уроці розкажеш про Пеппі своїм однокласникам. 


Математика. Порівняння дробів з однаковими чисельниками. Знаходження дробу від числа

Продовжуємо говорити про дроби, вчимось їх порівнювати. Розгорни підручник на с. 170.

1. Виконай усно завдання № 425 та 426, с. 170.

2. Виконай завдання № 427, с. 170. Пригадай правило порівняння дробів з однаковим чисельником. 

3. Прочитай 3 рази Довідничок, с. 171. Перекажи! 

4. Опрацюй пояснення в № 430, с. 171. Виконай завдання, що подані в цьому ж номері. 

Я досліджую світ. Історія пластику.

Сьогодні поговоримо про пластик, історію виникнення та правила утилізації.

1. Дізнайся більше про пластик, опрацювавши інформацію на с. 116. 

2. Подивись відео “Історія пластику”

3. Подивись відео “Забруднення пластиком” 

4. Подивись відео “Сміттєва пляма в океані” 

5. Щоб не природа не забруднювалась, ми повинні вміти переробляти пластик, правильно його сортуючи. Подивись відео “Переробка пластику”

6. Виконай інтерактивну вправу “Сортування пластикових відходів” 

7. З пластику, паперу, скла, дисків можна зробити чудові вироби. Виконай вправу “Вироби з непотрібних матеріалів” 

Інформатика. Середовища і мови програмування

Сьогодні поговоримо про мови програмування та середовища програмування.

1. Дізнайся, що таке програмування, с. 151. 

2. Пригадай, ми вже колись працювали в середовищі програмування code.org.  Зареєструйся на code.org. Досліди каталог курсів. Інструкція з реєстрації на с. 153 - 154. 

Фізична культура

1. Виконай руханку 

2. Переглянь відео 

Гарного дня)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

15 травня. Самостійне опрацювання

 Ми працювали разом, синхронно, на онлайн-уроках. Тепер тобі залишилось попрацювати самостійно в асинхронному режимі. Завдання опубліковані включно з тими, що опрацьовувались на уроці для тих, хто не зміг бути.

Вправи до уроку "Іменники. Хто? Що?"

Декілька вправ до уроку з теми "Слово. Іменник". Урок "Назви предметів. Хто? Що?" до підручника Большакова І., Пристінська М. "Українська мова" 2 клас

Завдання на 8 квітня

Завдання з української мови, Я досліджую світ та мистецтва на 7 квітня. Виконані завдання фотографуй, знімай на відео і завантажуй у ClassDojo. Або, якщо у тебе не встановлений додаток  ClassDojo, то в особисті повідомлення в Viber.